Modely ....                                                                                                           
 

Maketa T 478.3 s pojezdem od p. Pletichy
 
 

T 478.1 skříň z odlitku p. Máši, pojezd ROCO (vlastní úprava viz. Magazin Modely.biz Pojezd T478.1 jinak)
 

Facelift M 140.3   (Původní model PIKO)

Služební Rybák z odlitku tažený Bardotkou vjíždí do stanice

T 211 z odlitku p. Máši na pojezdu p. Pletichy
 
                      

Konečně dohotovená souprava M 262 z odlitku p. Číže na pojezdu p. Pletichy, 
spolu s 8mi dveřovou Bai a přívěsným vozem Balm od stejného výrobce odlitků.
 
                       M 262.1 čeká na odjezd ze stanice Davídkovice

Tímto mohla být do garfikonu zavedena dosud chybějící typická souprava 70.let.      
                          ROZESTAVĚNO :
 
 
Zabudovaný pojezd od p. Pletichy 
 

M 131.1

Balm (Calm)
 

Na zkušební jízdě : ještě zbývá definitivně přilepit střechy, stěrače a rozhodnout jak s osvětlením. 
Vzhledem k tomu, že jej budu provozovat v analogu, tak od osvětlení z největší pravděpodobností upustím.

Celou dobu, po kterou existuje poslední varianta koncového nádraží, jsem si byl vědom, že v lokomotivním depu nádraží chybí vodárna. Protože žádné  vodárna vhodná pro české kolejiště a styl budov nádraží a depa alespoň dle mého soudu neexistuje, dal jsem se do její stavby. Nakonec to nebylo příliš náročné a výsledek můžete posoudit na následujících fotografiích
... strana přiléhající k depu .....

... strana zadní ...
Původně jsem měl v úmyslu doplnit fotografie vodárny po její zástavbě do kolejiště, ale protože mne přátelé z plzeňského modelářského klubu požádali o její zapůjčení na výstavu, která v Plzni tradičně probíhá v závěru roku (letos 28.10. - 22.11), tak jsem se rozhodl přidat její fotky do modelové části mé webové stránky. Snad to některé z Vás potěší.
 

 
Vzniká nové zauhlování - dvoukomotrový zauhlovací výtah Teudloff, které nahradí stávající.
 

 
 
Přestavba BR 86 z bývalé produkce PIKO na lokomotivu 455.203 ČSD
Tak jsem si trošku odskočil od věcí složitějších a časově náročnějších a "počeštil" BR 86 bývalé produkce PIKO na parní lokomotivu 455.203 ČSD. Přesněji verzi slovenskou, depo Zvolen. Přestože se jedná o model z konce 80.let, její jízdní vlastnosti jsou až překvapivě dobré.
Tento "facelift" si nedává žádné ambice na historickou přesnost modelu, ale je spíš udělán pro radost a oživení kolejiště další lokomotivou ČSD. Posuďte sami.
 

 

 
 
